Site icon AGDWorld.pl

Cecotec wkracza do Polski z rozmachem! Marka zaprezentowała swoje portfolio w Skyfall Warsaw

Event Cecotec organizowany przez dystrybutora Upun.

Event Cecotec organizowany przez dystrybutora Upun.

Hiszpanie wiedzą, jak robić show – i jak łączyć technologię z emocjami. Przekonali się o tym uczestnicy eventu „Cecotec blisko Ciebie”, który odbył się 22 października na 46. piętrze wieżowca Skyfall Warsaw. To właśnie tam hiszpańska marka Cecotec – znana z nowoczesnych sprzętów AGD i gadżetów ułatwiających życie – zaprezentowała swoje szerokie portfolio podczas pierwszego takiego wydarzenia w Polsce.

Event Cecotec organizowany przez dystrybutora Upun.
Event Cecotec organizowany przez dystrybutora Upun.

Technologia dla każdego, czyli „Everybody Tech”

Spotkanie zorganizowane przez firmę Upun, dystrybutora Cecotec w Polsce, miało jeden główny cel: pokazać, że technologia może być naprawdę dla wszystkich. I to dosłownie – od gotowania, przez pielęgnację, po dbanie o pupile. Filozofia marki, „Everybody Tech”, ma odzwierciedlać właśnie to – innowacje, które nie są zarezerwowane tylko dla geeków, ale dla każdego, kto ceni sobie wygodę, design i… trochę hiszpańskiego luzu.

Event Cecotec organizowany przez dystrybutora Upun.
Event Cecotec organizowany przez dystrybutora Upun.

Gotowanie na wysokościach – dosłownie

W przestrzeni Skyfall Warsaw stworzono kilka tematycznych stref, z których najbardziej przyciągała ta kulinarna. Na start – fun cooking, czyli stanowiska z maszynami do popcornu, lodów i kolorowych slushie. Dalej – prawdziwa uczta dla fanów gotowania: pokaz prowadzony przez Davida Gaboriauda, szefa kuchni o francusko-hiszpańskich korzeniach.

Publiczność mogła nie tylko oglądać, ale też testować sprzęty Cecotec – od kultowego robota kuchennego Mambo z automatycznym dozownikiem składników, przez potężne blendery Grand Katana z przeciwbieżnymi ostrzami, aż po airfryery DuoHeat 6500, które udowadniały, że zdrowe gotowanie nie musi być nudne. Kto chciał, mógł też wziąć udział w kulinarnym konkursie i samemu sprawdzić, czy technologia naprawdę pomaga w kuchni.

David Gaboriaud gotujący potrawy z wykorzystaniem sprzętu hiszpańskiej marki.
David Gaboriaud gotujący potrawy z wykorzystaniem sprzętu hiszpańskiej marki.

Kawa, która robi wrażenie

Po kulinarnych emocjach przyszedł czas na coś dla miłośników kofeiny. W strefie kawy można było spróbować aromatycznego espresso z ekspresów Cafelizzia, Cremmaet i Power Espresso – od kompaktowych modeli idealnych do małej kuchni, po profesjonalne maszyny z serii Baristeo, które spokojnie mogłyby stanąć w kawiarni.

Strefa beauty w hiszpańskim stylu

Nie zabrakło też miejsca dla fanów stylizacji i pielęgnacji. Ambasadorka marki, Klaudia Nieścior, pojawiła się w strefie beauty, gdzie razem z zespołem stylistek pokazywała, jak wykorzystać produkty Cecotec do domowej stylizacji włosów. W ruch poszły suszarki DryGlam Nano Plasma i IoniCare RockStar Style, prostownice Air Lisse i CeramicCare Unique oraz lokówki SurfCare – wszystko po to, by uczestnicy mogli przekonać się, że profesjonalny efekt można osiągnąć bez wychodzenia z domu.

Klaudia podkreślała, że sama używa tych urządzeń:

„W mojej pracy liczy się czas i skuteczność. Urządzenia Cecotec pozwalają mi działać szybko i intuicyjnie. Testuję je od dłuższego czasu i naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyły” – mówiła ambasadorka marki.

Coś dla zwierzaków i miłośników retro

Cecotec pomyślał też o innych potrzebach. Była strefa pet z urządzeniami dla czworonogów, strefa prasowania dla tych, którzy cenią porządek w szafie, a także… retro corner, czyli designerskie czajniki, blendery i tostery w stylu vintage. Bo przecież technologia też może wyglądać stylowo.

„Everybody Tech” w praktyce

Cecotec wprowadza innowacje, które mają być dostępne dla każdego. Event w Skyfall pokazał, jak bardzo marka potrafi połączyć technologię, design i codzienność – mówiła Irina Lastovjak, Marketing Manager w Upun.

Z kolei Radosław Wojtyczka, Sales Manager firmy, dodał:

Polacy coraz chętniej sięgają po produkty, które ułatwiają zdrowy styl życia – jak airfryery czy blendery. Widzimy, że Cecotec rozwija się u nas bardzo dynamicznie i zdobywa coraz więcej fanów”.

Hiszpański klimat, polska publiczność

Całość poprowadzili Conrado Moreno, Klaudia Nieścior, David Gaboriaud i Irina Lastovjak, dbając, by uczestnicy mogli nie tylko zobaczyć produkty, ale też poczuć hiszpańskiego ducha marki – pełnego energii, kolorów i otwartości.

Event „Cecotec blisko Ciebie” pokazał, że nowoczesna technologia może być nie tylko użyteczna, ale też inspirująca. A jeśli dodamy do tego odrobinę pasji i stylu – otrzymujemy przepis na sukces w najlepszym, południowym wydaniu. Dystrybutorem marki Cecotec w Polsce jest firma Upun. Więcej o produktach znajdziesz na stronie upun.pl.

Sprawdź również premierę produktów marki MOVA.

Exit mobile version